maudnaarafrika.reismee.nl

Het avontuur kan beginnen!

Mema wo akwaaba!

Nu ik ben afgestudeerd als verpleegkundige kan ik eindelijk mijn droom gaan waarmaken.
Ik heb net de mail gekregen van Travel Active dat hun partner in Ghana mij heeft geaccepteerd als vrijwilliger. Dit betekend dus dat ik op 7 oktober voor 2,5 maand naar Ghana vertrek! Ik ga daar de eerste vijf weken vrijwilligerswerk doen in een ziekenhuis, wat ik de tweede vijf weken ga doen blijft nog even een verrassing. Ik kan nu gaan beginnen met alle voorbereidingen zoals de vaccinaties, het boeken van een vliegticket en het regelen van een visum bij de Ghanese ambassade in Den Haag.

Het lijkt me leuk om iedereen via deze weg op de hoogte te houden van de voorbereidingen voor vertrek en als het zover is, van de reisverhalen vanuit Ghana.

Liefs,

Maud

Reacties

Reacties

Hermien

Weer een mooi avontuur tegemoet Maud....
Ik wens je een goede reis en heel veel plezier...
Ben erg benieuwd naar je verhalen....
Heel veel succes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active